efselm

  • ۰
  • ۰
جزوه + فیلم آموزش کامل فصل اول فیزیک یازدهم ریاضی (فصل اول: الکتریسیته ساکن )

جزوه + فیلم آموزش کامل فصل اول فیزیک یازدهم ریاضی (فصل اول: الکتریسیته ساکن ) فیلم بسیار با کیفیت + جزوه تایپ شده ، رنگی و مصور فصل اول " فیزیک یازدهم ریاضی" کتاب فیزیک یازدهم رشته ریاضی از 4 فصل تشکیل شده است. در این بسته ، جزوه 51 صفحه ای + فیلم آموزشی فصل اول کتاب به همراه نمونه سوالات سال های گذشته و مساله های متعدد و متنوع و نکات ریز کنکوری در 12 جلسه قرار داده شده است. این جزوه برای کسانی مناسب است که قصد دارند درس فیزیک یازدهم ریاضی را امتحان بدهند یا در کنکور سراسری شرکت نمایند. مزایای بسته آموزشی حاضر - تدریس جامع کلیه ی مطالب فصل اول کتاب درسی- حل و تحلیل مثال های مهم کتاب- حل مسائل مهم امتحانی خارج از کتاب- ارائه نکات ریز و ظریف کنکوری- استفاده از جدول ، نمودار و تصاویر آموزشی سه بعدی و رنگی جهت بالا رفتن کیفیت آموزش ویژگی های بسته آموزشی حاضر جزوه: 51 صفحه زمان آموزش: 5 ساعت حجم فایل دانلودی: 372 مگابایت تعداد جلسات آموزش: 12 کیفیت: HD قابل پخش با کامپیوتر ، لب تاب ، تب لت ، گوشی و تلویزیون های هوشمند سرفصل های آموزشی:فصل اول: الکتریسیته ی ساکن آشنایی با الکتریسیتهقانون کولنمیدان الکتریکیخطوط میدان الکتریکی – بار الکتریکی در میدا ادامه و دانلود

فایل پاورپوینت اثر کامپتون

فایل پاورپوینت اثر کامپتون پاورپوینت اثر کامپتون فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:12 خلاصة مطالبی که تا اینجا مطا لعه گردید : - 1 ارائه فرمول تجربی رایدبرگ در مورد سریهای طیفی . - 2 پدیدة تابش جسم سیاه یا پدیدة حفره ای و فرمول پلانک . - 3 ارائــــه نظریـــــه فوتون انشتین به وسیلة اثر فتوالکتریک و لذا استناد نسبت ذره ای بودن به نور و تأیید خاصیت دوگانه موجی- ذره ای برای نوروسایرامواج الکترومغناطیسی . - 4 ارائه نظریه دو بروی در مورد طول موج وابسته به ذره و ارائه نظریه ذره ای- موجی برای ذرات مادی و تأیید آن به وسیله آزمایش تفرق الکترون به وسیلة داویسون و گرمر . -5 آزمایش دیگری که تأیید قطعی برای خاصیت ذره ای بودن نور می باشد، اثر کامپتون است که برخورد نور به عنوان ذره با ذرات دیگر مثل الکترون است.

دانلود فایل پاورپوینت ضرب عدد اعشاری در عدد اعشاری

دانلود فایل پاورپوینت ضرب عدد اعشاری در عدد اعشاری پاورپوینت ضرب عدد اعشاری در عدد اعشاری فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:4 ضرب عدد اعشاری در عدد اعشاری ضرب اعداد اعشاری همانندِ ضرب معمولی است. با این تفاوت که در ضرب اعداد اعشاری با مُمَیّز سر و کار داریم. مثال) حاصل ضرب های زیر را حساب کن.

دانلود پاورپوینت دانستنی های زبان شناسی فارسی برای آموزگاران کلاس اوّل

دانلود پاورپوینت دانستنی های زبان شناسی فارسی برای آموزگاران کلاس اوّل پاورپوینت دانستنی های زبان شناسی فارسی برای آموزگاران کلاس اوّل فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:55 بخشی از متن بی واک ) – خصوصیت واج هایی است که هنگام ادای آن ها تار آواها بی حرکت هستند. واکدار )- خصوصیت واج هایی است که هنگام ادای آن ها تار آواها به لرزه در می آیند.این لرزه را می توان با دست بر روی گلو حس کرد. غُنّه ) یا خیشومی خصوصیت واج هایی است که از راه بینی تلفّظ می شوندودر عین حال واکدار هم هستند. صفیری )- خصوصیت صامت هایی است که هنگام ادای آن ها آوایی مانند صفیر به گوش می رسد. تَفَشی )- یا پاشیده به صداهای آب با فشار از سوراخی تنگ شبیه است . صامت های مرکب – درحقیقت از دو واج به هم پیوسته تشکیل شده اند : چ از (ت ، ش )- ج از(د ،ژ)

پاورپوینت تحلیل محتوای مطالعات اجتماعی سال سوم دبستان

پاورپوینت تحلیل محتوای مطالعات اجتماعی سال سوم دبستان پاورپوینت تحلیل محتوای مطالعات اجتماعی سال سوم دبستان فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 79 بخشی از متن متاسفانه می توان گفت در این کتاب؛ استانداردی که برای فضای سفید کتاب در کتب مقاطع ابتدایی در نظر گرفته شده است رعایت نشده است . همان طور که می دانید استاندارد فضای سفید در این درس یک سوم است و این در حالی است که به فور دیده می شود که در این کتاب این استاندارد رعایت شده باشد . البته قابل ذکر است که در بخش(صفحات مربوط به کاربرگ ها) این تقسیم بندی بصورت یک دوم فضای سفید به چشم می خورد. که نمونه ای از آن را در اسلاید بعدی ملاحظه می فرمایید.

دانلود فایل پاورپوینت علوم، درس تغییرات مواد

دانلود فایل پاورپوینت علوم، درس تغییرات مواد پاورپوینت موضوع : علوم درس : تغییرات مواد فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:14 موادتغییر می کنند مواد مختلف مانند عنصرها و ترکیب ها و مخلوط ها همیشه به یک صورت باقی نمی مانند و ممکن است تغییر کنند.

فایل پاورپوینت آثار جریان الکتریکی

فایل پاورپوینت آثار جریان الکتریکی پاورپوینت آثار جریان الکتریکی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:6 مقدمه جریان الکتریکی دارای آثار شیمیایی، فشار،گرما، نور و مغناطیس می باشد . تولید واکنش شیمیایی از طریق جریان الکتزیکی بار الکتریکی باعث پیوند شیمیایی ترکیبات می شود. برای ایجاد اثرات شیمیایی از جریان الکتریکی یا اختلاف پتانسیل استفاده می شود به این پدیده الکترولیز گویند. یک نمونه از کاربرد الکترولیز آبکاری برقی می باشد. اگر سولفات مس با آب در همراه باشد سولفات مس به یون های مس و سولفات تجزیه می شود یون های مس به طرف الکترود منفی رفته و با جذب الکترون به مس تبدیل می شود. پس از مدتی الکترود منفی از مس پوشیده خواهد شد.

دانلود پاورپوینت مهارت حل مساله و تصمیم گیری

دانلود پاورپوینت مهارت حل مساله و تصمیم گیری پاورپوینت مهارت حل مساله و تصمیم گیری فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:56 بخشی از متن همه ما در زندگی فردی و اجتماعی خود مان با مسایل و مشکلات متعددی مواجه می شویم. در واقع زندگی چیزی جز روند پیاپی مواجه شدن با مسایل و مشکلات و تلاش برای حل و فصل آنها نیست. بنابراین وجود مشکل در زندگی طبیعی است و هر کسی در زندگی خود با مشکلاتی روبرو می شود وجود مشکلات کوچک و بزرگ در زندگی عادی است و ما خواه نا خواه با مشکلات متعددی در زندگی خود مواجه می شویم . بنابراین به جای اینکه منفعلانه عمل کرده و آرزو کنیم که ای کاش هیچ مشکلی در زندگی ما پیش نیاید بهتر است یاد بگیریم که چطور مشکلات خود را حل کنیم

پاورپوینت تحلیل محتوای کتب بخوانیم و بنویسیم اول دبستان

پاورپوینت تحلیل محتوای کتب بخوانیم و بنویسیم اول دبستان پاورپوینت تحلیل محتوای کتب بخوانیم و بنویسیم اول دبستان فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 46 بخشی از متن اصول حاکم بر برنامه درسی 1 . تقویت مهارت های شفاهی زبان (گوش دادن، سخن گفتن ) 2 . توجه به رویکرد مبتنی بر مشاهده 3 . تقویت مهارت های حسی حرکتی 4 . ترکیب حروف با هم و ساخت کلمه و ترکیب کلمه ها و ساخت جمله های ساده خواندن و نوشتن

دانلود فایل پاورپوینت بررسی علایم اجتماعی اوتیسم در فرزندان مبتلا به اوتیسم

دانلود فایل پاورپوینت بررسی علایم اجتماعی اوتیسم در فرزندان مبتلا به اوتیسم پاورپوینت بررسی علایم اجتماعی اوتیسم در فرزندان خانواده های دارای فرزند مبتلا به اوتیسم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:26 بررسی علایم اجتماعی اوتیسم در فرزندان خانواده های دارای فرزند مبتلا به اوتیسم اختلال اوتیستیک با نقایص کیفی در تعاملات اجتماعی و مهارتهای ارتباطی و محدود شدن الگوهای رفتاری مشخص می شود. این اختلال دارای انواع زیر می باشد. 1 ـ اختلال اوتیستیک 2 ـ اختلال رت (Rett) 3 ـ اختلال انسجام نیافته کودکی (childhood disintegrative dis) 4ـ اختلال آسپرگر 5 ـ اختلال نافذ رشد طبقه بندی نشده می باشد.

فایل پاورپوینت اتوآنالایزر Auto analyzer

فایل پاورپوینت اتوآنالایزر Auto analyzer پاورپوینت اتوآنالایزر Auto analyzer فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:20 بخشی از متن: اتوماسیون آزمایشگاهی از سال 1950 با افزایش تقاضای تستهای متنوع آزمایشگاهی شروع شد و آزمایشگاهها را قادر به انجام حجم کاری زیادتر و متنوع تر در زمان کوتاهتر بدون نیاز به افزایش پرسنل فراهم ساخت . اتوآنالایزر بیوشیمی دستگاهی است که جهت اندازه گیری غلظت متابولیت ها، الکترولیت ، پروتئین ها و داروهای موجود در سرم،پلاسما، ادرار، مایع و سایر مایعات بدن با دقت و صحت زیاد بکارمی رود

واژه نامه مهندسی صدا

واژه نامه مهندسی صدا با پیشرفت فناوری صدای دیجیتال هر روز اصطلاحات و واژه های زیادی تولید و به کار گرفته می شود. در این کتاب علاوه بر مرور واژه های انتخابی برای آکوستیک معماری و موسیقی، به واژه های مربوط به فناور ی ضبط ، پردازش و پخش صدا نیز پرداخته شده، البته در بسیاری از موارد توضیحات بیشتر و کامل تری برای لغات معادل آورده شده است. ضمن اینکه حروف مخفف، عبارات و اصطلاحات زیادی نیز بررسی شده است . لازم به ذکر است که هدف اولیه، ارائه توصیفی و انتقال مفهوم از کلمات و عبارات تخصصی مهندسی صدا به تمام دست اندرکاران شاغل و علاقه مند به حوزه صدا بوده است تا ایشان در مواجهه با متون انگلیسی بتوانند درک درستی از مطلب داشته باشند. پیشنهادهای این کتاب در شاخه های مختلف مهندسی صدا اعم از صدابرداری استودیویی و صحنه، آکوستیک معماری، رادیو، تلویزیون، پردازش سیگنال آنالوگ و دیجیتال، آواشناسی و آکوستیک سازها می باشد.

پاورپوینت یک دوم هر مستطیل رابا روش های گوناگون نشان دهید ریاضی ششم

پاورپوینت یک دوم هر مستطیل رابا روش های گوناگون نشان دهید ریاضی ششم پاورپوینت یک دوم هر مستطیل رابا روش های گوناگون نشان دهید ریاضی ششم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 11

دانلود پاورپوینت درباره پارادوکس

دانلود پاورپوینت درباره پارادوکس پاورپوینت درباره پارادوکس فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:27 بخشی از متن باناخ و تارسکی در 1924 به کمک اصل انتخاب ثابت کردند که می توان با برش یک گوی (پرتغال) به شش قطعه، ایجاد حرکات صلب ( یعنی دوران و انتقال ) و دوبار چساندن آنها دو گوی ( پرتغال ) هم اندازة اولی به دست آورد . در 1944 ر. م. رابینسون تعداد قطعات را از شش به پنچ تقلیل داد.

دانلود فایل پاورپوینت اجرای نمونه تدریس به روش ساخت گرایی

دانلود فایل پاورپوینت اجرای نمونه تدریس به روش ساخت گرایی پاورپوینت اجرای نمونه تدریس به روش ساخت گرایی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:7 اجرای نمونه ی روش تدریس به روش ساخت گرایی پایه ی تحصیلی پنجم . ‹ موضوع : رسم مثلث › وسایل مورد نیاز : خط کش و پرگار گروه بندی ایجاد انگیزه معلم : دانش آموزان گرامی من سه دسته عدد ( 5 5 5) (2 3 7 ) ( 3 4 5 ) به شما می دهم . آیا می توانید بدون رسم مثلث بگوییید با کدام دسته از اعداد می توان مثلث رسم کرد ؟

دانلود پاورپوینت درس دوم هدیه پنجم دبستان تنها او

دانلود پاورپوینت درس دوم هدیه پنجم دبستان تنها او پاورپوینت درس دوم هدیه پنجم دبستان تنها او فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:13 بخشی از متن چه هماهنگی شگفت انگیزی میان خاک و خورشید و باد و باران برای رشد گیاه وجود دارد! درباره ی هریک از پدیده های این جهان که فکر کنید، همین هماهنگی و نظم را خواهید دید. این نظم و هماهنگی نشانه ی چیست؟ فکر میکنید اگر دو یا چند خدا جهان را اداره میکرد، این هماهنگی به وجود می آمد؟ فرض کنید دو خدا تصمیم داشتند جهان را اداره کنند! یکی می خواست خورشید را از مشرق بیاورد، امّا دیگری می خواست طلوع خورشید را از مغرب قرار بدهد! یکی تصمیم می گرفت هر سال 12 ماه داشته باشد و دیگری سه ماه دیگر به آن اضافه میکرد! قرآن کریم در این باره می فرماید:

پاورپوینت کسرهای مساوی ریاضی ششم

پاورپوینت کسرهای مساوی ریاضی ششم پاورپوینت کسرهای مساوی ریاضی ششم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 7

فایل پاورپوینت آتشفشان ها

فایل پاورپوینت آتشفشان ها پاورپوینت آتشفشان ها فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:6 عوامل تعیین کننده ماهیت انفجاری یا غیر انفجاری آتشفشان : میزان آب بالا که باعث ایجاد فشار گاز (بخار آب) در زیر دهانه می شود . میزان سیلیس بالا که باعث افزایش گرانروی مذاب و در نتیجه خروج آهسته مذاب از دهانه می شود.

دانلود فایل پاورپوینت تناسب ریاضی کلاس پنجم

دانلود فایل پاورپوینت تناسب ریاضی کلاس پنجم پاورپوینت ریاضی کلاس پنجم تناسب صفحه ی 56-57 کتاب درسی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:13 این پاورپوینت برای تناسب در درس ریاضی کلاس پنجم تهیه شده و آماده دانلود می باشد.

پاورپوینت یک فعالیت جالب ریاضی ششم

پاورپوینت یک فعالیت جالب ریاضی ششم پاورپوینت یک فعالیت جالب ریاضی ششم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 6 بخشی از متن با توجه به فعالیت صفحه ی قبل می توان بدون اندازه گیری زاویه ها ، مجموع زوایای چند ضلعی ها را به دست آورد . اگر از یک راس تمام قطرهایی را که می توان کشید را رسم کنیم ، شکل به چند مثلث تقسیم می شود بنابراین :

دانلود فایل پاورپوینت آموزش شبکه های کامپیوتری

دانلود فایل پاورپوینت آموزش شبکه های کامپیوتری پاورپوینت آموزش شبکه های کامپیوتری Network Computer فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:23 Network 1) شبکه 1-1) تعریف شبکه: در کل به اتصال تعدادی کامپیوتر به یکدیگر به منظور استفاده از منابع همدیگر شبکه گفته می شود به عبارت دیگر به هر وسیله که ما بتوانیم چند کامپیوتر را به یکدیگر متصل نماییم در حقیقت یک شبکه ایجاد کرده ایم .

فایل پاورپوینت اترهای سلولزی

فایل پاورپوینت اترهای سلولزی پاورپوینت اترهای سلولزی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:16 تعاریف اترها ساختار سلولز نامگذاری اترها اترهای خطی تیواترها اترهای حلقوی اترهای سلولزی آلکیل اترهای سلولزی هیدروکسی آلکیل اترهای سلولزی کربوکسی متیل سلولز سیانو اتیل سلولز محورهای کلی

دانلود پاورپوینت چهارم ابتدایی درس روزی برای تمام بچه ها

دانلود پاورپوینت چهارم ابتدایی درس روزی برای تمام بچه ها پاورپوینت درس دوازدهم چهارم ابتدایی روزی برای تمام بچه ها فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:5

پاورپوینت ضرب کسر و عدد مخلوط ریاضی ششم

پاورپوینت ضرب کسر و عدد مخلوط ریاضی ششم پاورپوینت ضرب کسر و عدد مخلوط ریاضی ششم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 6

دانلود فایل پاورپوینت الگوها درس ریاضی کلاس پنجم

دانلود فایل پاورپوینت الگوها درس ریاضی کلاس پنجم پاورپوینت الگوها درس ریاضی کلاس پنجم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:9 این پاورپوینت برای درس الگوها ریاضی کلاس پنجم تهیه شده و آماده دانلود است.

دانلود پاورپوینت درباره خواجه نصیرتوسی

دانلود پاورپوینت درباره خواجه نصیرتوسی پاورپوینت درباره خواجه نصیرتوسی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:8 مقدمه محمد بن حسن جهرودی طوسی مشهور به خواجه نصیرالدین طوسی در تاریخ 15 جمادی الاول 598 هجری قمری در طوس ولادت یافته است. او به تحصیل دانش علاقه زیادی داشت و از دوران کودکی جوانی در علوم ریاضی و نجوم و حکمت سرآمد شد و از دانشمندان معروف زمان خود گردید. طوسی یکی از سرشناسترین و با نفوذترین چهرههای تاریخ فکری اسلامی است. علوم دینی و علوم عملی را زیر نظر پدرش و منطق و حکمت طبیعی را نزد خالویش بابا افضل ایوبیکاشانی آموخت. تحصیلاتش را در نیشابور به اتمام رسانید و در آنجا به عنوان دانشمندی برجسته شهرت یافت. خواجه نصیرالدین طوسی را دستهای از دانشوران خاتم فلاسفهای و گروهی او را عقل حادی عشر (یازدهم) نام نهادهاند.

پاورپوینت زاویه ریاضی ششم

پاورپوینت زاویه ریاضی ششم پاورپوینت زاویه ریاضی ششم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 9 بخشی از متن زاویه ای که راس آن روی محیط دایره و ضلع ها یش دو وتر از دایره باشند را زاویه ی محاطی می گو یند . هر زاویه ی محاطی برابر است با نصف کمان روبه رو ی آن

فایل پاورپوینت اتحادیه پستی جهانی

فایل پاورپوینت اتحادیه پستی جهانی پاورپوینت اتحادیه پستی جهانی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:42 بخشی اطز متن: اعمال آزادی ترانزیت کشورهای عضوی ‏‏که سرویس مرسولات بیمه ‏را ارایه نمیکنند یا مسئولیتی در قبال نامههای بیمهی حمل شده از طریق سرویسهای دریایی یا هوایی خود نمیپذیرند، مکلفند دپشهای سربستهای را که توسط سایر کشورهای عضو به آنها تحویل میشود از طریق سریعترین مسیر و مطمئنترین وسایل، ارسال نمایند.

دانلود فایل پاورپوینت فصل 2 ریاضی دوم، تقریب زدن

دانلود فایل پاورپوینت فصل 2 ریاضی دوم، تقریب زدن پاورپوینت فصل 2 ریاضی دوم تقریب زدن فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:8 تقریب بزن: مى خواهیم روى محور اعداد عدد 32 را نشان دهیم. مى دانیم عدد 32 دو واحد بعد از عدد 30 است.برای این که محلّ 32 بهتر دیده شود، روى آن قسمت ذرّه بین گذاشته شده است شما عدد 32 را با علامت نشان دهید.

دانلود پاورپوینت کد گذاری روایت ها و تجربه شخصی

دانلود پاورپوینت کد گذاری روایت ها و تجربه شخصی پاورپوینت کد گذاری روایت ها و تجربه شخصی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:21 بخشی از متن ارتباط میان روایت و تجربهانسانی به این معنای است که تجربه حرفه‏ای نمی تواند تنها از طریق روشهای عملی، که این تجربه و موضوعات اطراف آن را با استفاده از ارقام آماری خلاصه می کنند، دریافت شود. چنین رویکردی غیرکافی و محدود کننده است . روایت ها نسبت به موضوعاتی که با رویکردهای فنی و تکنیکی آشکار نمی‏شوند حساس ­ اند.

پاورپوینت روش های تعیین مرکز دایره ریاضی ششم

پاورپوینت روش های تعیین مرکز دایره ریاضی ششم پاورپوینت روش های تعیین مرکز دایره ریاضی ششم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 7 بخشی از متن دایره ی مقابل را که وتر AB روی آن مشخص شده است درنظر بگیرید. عمود منصف این وتر را رسم کنید . این عمود منصف دایره رابه دو قسمت مساوی تقسیم می کند . بنابراین قسمتی از این عمود منصف که داخل دایره است ، قطری از دایره است .

فایل پاورپوینت اتاق بازرگانی I.C.C

فایل پاورپوینت اتاق بازرگانی I.C.C پاورپوینت اتاق بازرگانی ( I.C.C ) فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:19 بخشی از متن: اتاق بازرگانی چیست؟ اتحادیه های محلی از افراد شاغل در امر تجارت که به منظور رونق و رفاه جامعه علی الخصوص از لحاظ منافع بازرگانی تشکیل شده اند ، اتاق بازرگانی نام دارد . هر اتاق بازرگانی معمولا یک هیئت مدیره منتخب دارد و امورمربوط ازطریق کمیته های تخصصی دنبال می شود . از میان فعالیت هایی که معمولا توسط این کمیته ها انجام می شود ، می توان به اقدامات و تلاش های صنعتی در جذب صنایع جدید به منطقه مربوطه و تهیه اطلاعات و ارائه مشاوره به دولت در مباحثی چون اختلافات کارگری تا مباحث مربوط به مالیات ورونق صنعت گردشگری در شهرها اشاره نمود.

دانلود فایل پاورپوینت ریاضی پنجم، درس چهارم، الگوها

دانلود فایل پاورپوینت ریاضی پنجم، درس چهارم، الگوها پاورپوینت ریاضی درس چهارم پایه پنجم الگوها فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:24 بخشی از متن: دانش آموزان ازپایه های پایین تربامبحث الگوها آشناشده اند و در کلاس پنجم هم باادامه الگوها آشنا می شوند . هدف کلی در الگوها : آشنایی دانش آموزان با انواع الگوها می باشد

دانلود پاورپوینت درباره نقش معلم

دانلود پاورپوینت درباره نقش معلم پاورپوینت نقش معلم به عنوان آموزش دهنده موضوعات نقش معلم به عنوان کارگزار فکور فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:38 بخشی از متن یک واحد یادگیری عبارت است از چند رویداد یادگیری به هم مرتبط و معنادار که با ارائهی آن دانش آموز میتواند به شایستگی مهمی دست یابد . هدف از طراحی یک واحد یادگیری آن است که یادگیرنده بتواند از آنچه یاد میگیرد معنای تازه‏ای بسازد و آنچه آموخته است را با استقلال و اثربخشی روز افزون در موقعیت های پیچیده ی جهان واقعی به کار ببرد

پاورپوینت جمع و تفریق اعداد مخلوط ( تصویری )ریاضی ششم

پاورپوینت جمع و تفریق اعداد مخلوط ( تصویری )ریاضی ششم پاورپوینت جمع و تفریق اعداد مخلوط ( تصویری )ریاضی ششم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 9

دانلود فایل پاورپوینت ریاضی دوم دبستان، جمع و تفریق اعداد دو رقمی

دانلود فایل پاورپوینت ریاضی دوم دبستان، جمع و تفریق اعداد دو رقمی پاورپوینت ریاضی دوم دبستان مبحث : جمع و تفریق اعداد دو رقمی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:8 بخشی از متن: برای جمع و تفریق کردن عددهایی که بیشتر از یک رقم دارند نیاز دارید که جمع و تفریق های اساسی را با سرعت انجام دهید .بنابراین سعی کنید با تمرین کردن آن ها را به خاطر بسپارید .

فایل پاورپوینت زندگی نامه رودکی سمرقندی

فایل پاورپوینت زندگی نامه رودکی سمرقندی پاورپوینت ابوعبدالله جعفر بن محمد رودکی سمرقندی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:24 بخشی از متن: ابوعبدالله جعفر بن محمد بن حکیم بن عبدالرحمن بن آدم رودکی سمرقندی؛ زاده ، اواسط قرن سوم هجری قمری ۲۴۴ قمری) از شاعران ایرانی دوره ، سامانی در سده ، چهارم هجری قمری است. او استاد شاعران آغاز قرن چهار هجری قمری ایران است. رودکی به روایتی از کودکی نابینا بوده است و به روایتی بعدها کور شد. او در روستایی بهنام بَنُج رودک در ناحیه ، رودک در نزدیکی نخشب و سمرقند به دنیا آمد. رودکی را نخستین شاعر بزرگ پارسیگوی و پدر شعر پارسی میدانند. وی در دربار امیر نصر سامانی بسیار محبوب شد و ثروت بسیاری به دست آورد، با این حال در سالهای پایانی عمر مورد بیمهری امرا قرار گرفته بود. او در اواخر عمر به زادگاهش بنجرود بازگشت و در همانجا به سال ۳۲۹ هجری (۹۴۱ میلادی) درگذشت زندگی نامه

دانلود پاورپوینت طراحی آموزشی علوم پنجم ابتدایی

دانلود پاورپوینت طراحی آموزشی علوم پنجم ابتدایی پاورپوینت طراحی آموزشی علوم پنجم ابتدایی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:7 بخشی از متن - شرح اجمالی : در این واحد دانش آموز می فهمد که در زندگی رومزه نیازهایی داریم و برای برطرف کردن این نیازها مواد اطراف خود را تغییر می دهیم در بعضی تغییرات مثل دوختن لباس شکل و اندازه ی ماده تغییر می کند ولی جنس ماده تغییر نمی کند یعنی ماده جدیدی به وجود نمی آید و در برخی از تغییرات ماده های اولیه به ماده ی جدیدی تبدیل می شود مثل پختن در واقع مفهوم و کاربرد تغییرات شیمیلیی و فیزیکی را بررسی می کنیم.

دانلود فایل پاورپوینت روان شناسی رشد (1)

دانلود فایل پاورپوینت روان شناسی رشد (1) پاورپوینت روان شناسی رشد (1) فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:187 فصل اول فرآیند و مسائل روز در رش و تکامل هدفهای کلی آشنایی با تعریف، موضوع، هدف روان شناسی رشد آشنایی با تعریف مفاهیم رشد، نمو، و نضج. آشنایی با سرگذشت و تئوریهای روان شناسی رشد. فرآیندهای رشد و تکامل هر یک از ما فردی است بی همتا. افکار، احساسات، و رفتارهای یک فرد به خودش اختصاص دارند و اگر چه شبیه همسالانش به نظر می رسد. زیرا دارای همان دستگاههای زیستی است که دیگران دارند یعنی مغز، چشم، قلب و دارد . همچنین، هر فرد مانند اشخاص دیگر ذهنی دارد، میاندیشد و استدلال می کند و به یاد می آورد. و نیز مانند دیگران تجربه های اجتماعی با مردم دارد. همه ما در خانواده بزرگ شده ایم و با همسالان و دوستان خود روابطی داریم، و اکثر ما سالهای زیادی از عمرش را در مدرسه گذرانده است.

پاورپوینت جمع و تفریق اعداد مخلوط ریاضی ششم

پاورپوینت جمع و تفریق اعداد مخلوط ریاضی ششم پاورپوینت جمع و تفریق اعداد مخلوط ریاضی ششم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 3

فایل پاورپوینت زندگی نامه خوارزمی

فایل پاورپوینت زندگی نامه خوارزمی پاورپوینت زندگی نامه خوارزمی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:84 بخشی ازمتن: محمد بن حسن جهرودی طوسی مشهور به خواجه نصیر الدین طوسی در تاریخ ۱۵ جمادی الاول سال ۵۹۸ هجری قمری در طوس ولادت یافته است. او به تحصیل دانش علاقه زیادی داشت و از دوران جوانی در علوم ریاضی و نجوم و حکمت سرآمد شد و از دانشمندان معروف زمان خود گردید. طوسی یکی از سرشناس ترین و با نفوذترین چهره های تاریخ اسلامی است. علوم دینی و علوم عملی را زیر نظر پدرش و منطق و حکمت را نزد خالویش بابا افضل ایوبی کاشانی آموخت. تحصیلاتش را در نیشابور به اتمام رسانید و در آنجا به عنوان دانشمندی برجسته شهرت یافت. خواجه نصیر الدین طوسی را دسته ای از دانشوران خاتم فلاسفه و گروهی او را عقل حادی عشر (یازدهم) نام نهاده اند. علامه حلی که یکی از شاگردان خواجه نصیر الدین طوسی می باشد درباره استادش چنین می نویسد: خواجه نصیر الدین طوسی افضل عصر ما بود و از .علوم عقلیه و نقلیه مصنفات بسیار داشت

دانلود فایل پاورپوینت در مورد نیروگاه های بادی

دانلود فایل پاورپوینت در مورد نیروگاه های بادی پاورپوینت موضوع کنفرانس: نیروگاههای بادی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:35 انرژی باد : دید کلی یکی از مظاهر انرژی خورشیدی و همان هوای متحرک است باد پیوسته جزء کوچکی از تابش خورشید که از خارج به اتمسفر میرسد، به انرژی باد تبدیل میشود . گرم شدن زمین و جو آن بطور نامساوی سبب تولید جریانهای همرفت (جابجایی) میشود و نیز حرکت نسبی جو نسبت به زمین سبب تولید باد است. با توجه به اینکه مواد قابل احتراق فسیلی در زمین رو به کاهش است، اخیرا پیشرفتهای زیادی در مورد استفاده از انرژی باد حاصل شده است.

پاورپوینت ریاضی ششم

پاورپوینت ریاضی ششم پاورپوینت ریاضی ششم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:4

آموزش سریع پایتون

آموزش سریع پایتون در این کتاب چه میخوانید؟ پایتون یکی از ساده ترین و رایج ترین زبان های برنامه نویسی است که برنامه نویسان و متخصصان امنیتی از آن به منظور توسعه برنامه های نفوذ،تست و برنامه های شبکه از آن استفاده می کنند. پایتون همچنین به منظور نوشتن برنامه های دسکتاپ و وب بکار می رود. عنوان کتاب آموزش پایتون در یک روز و به روش سریع می باشد. منظور از این عنوان یادگیری سریع و کاربردی پایتون می باشد. هدف این کتاب یادگیری اصول اولیه و پایه ای زبان برنامه نویسی پایتون در کمترین زمان ممکن برای مبتدیان به ساده ترین شیوه ممکن می باشد.

فایل پاورپوینت آبکاری

فایل پاورپوینت آبکاری پاورپوینت آبکاری فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:19 مقدمه : پوشاندن یک جسم با یک لایه نازک از یک فلز با کمک یک سلول الکترولیتی آبکاری نامیده میشود. جسمی که روکش فلزی روی آن ایجاد میشود باید رسانای جریان برق باشد. الکترولیت مورد استفاده برای آبکاری باید دارای یونهای آن فلزی باشد که قرار است لایه نازکی از آن روی جسم قرار بگیرند . آبکاری بر سه اصل استوار است : الکترولیت منبع جریان سطوح رو به رو به هم آند و کاتد

دانلود فایل پاورپوینت نشانه م

دانلود فایل پاورپوینت نشانه م پاورپوینت نشانه م فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:10 این پاورپوینت در مورد تدریس نشانه م است.

پاورپوینت مساحت مثلث ریاضی ششم

پاورپوینت مساحت مثلث ریاضی ششم پاورپوینت مساحت مثلث ریاضی ششم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 8

دانلود پاورپوینت طرح جابر بن حیان

دانلود پاورپوینت طرح جابر بن حیان پاورپوینت طرح جابر بن حیان فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:50 بخشی از متن تعریف پروژه ی علمی پروژه ی علمی عبارت است ازکوشش علمی انفرادی یا گروهی دانش آموزان درباره ی یک موضوع معین که آنان ضمن این کوشش هیجان انگیزعلمی،کاریک دانشمندراانجام می دهندونگرش ها ومهارت های علمی اوراپیدامی کنند . یعنی دانش آموزان سعی می کنند به دقت مشاهده کنند،سوال بپرسند، جمع آوری اطلاعات کنند، فرضیه بسازند،آزمایش کنندونتایج کار علمی خودرا جمع بندی وارائه نمایند.

دانلود فایل پاورپوینت پروژه هیدرو موتور

دانلود فایل پاورپوینت پروژه هیدرو موتور پاورپوینت موضوع پروژه: هیدرو موتور فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:40 تعریف و تاریخچه هیدرولیک هیدرولیک از کلمه یونانی " هیدرو " مشتق گردیده است و این کلمه بمعنای جریان حرکات مایعات می باشد در قرون گذشته مقصود از هیدرولیک فقط آب بوده و البته بعدها عنوان هیدرولیک مفهوم بیشتری بخود گرفت مفهوم هیدرولیک در این قرن دیگر مختص به آب نبوده بلکه دامنه وسیعتری بخود گرفته و شامل قواعد و کاربرد مایعات دیگری ، بخصوص " روغن معدنی " میباشد ، بطور خلاصه میتوان گفت فنی که انتقال و تبدیل نیرو را توسط مایعات انجام دهد " هیدرولیک " نامیده میشود از آنجائیکه هیدرولیک آبی دارای خاصیت زنگ زدگی است لذا در صنایع از هیدرولیک روغنی هم بخاطر روغن کاری قطعات در حین کار و هم بخاطر انتقال انرژی در سیستم های کنترل استفاده میشود . وقتیکه در صنعت از هیدرولیک نام برده میشود ، مقصود همان " هیدرولیک روغنی " می باشد . بطور دقیق میتوان گفت که : حوزه کاربرد هیدرولیک روغنی استفاده از انرژی دینامیکی و استاتیکی آن بوده و در مهندسی کنترل برای انتقال زیگنا




  • ۹۶/۱۰/۲۸
  • وبلاگ وبلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی